Katastrof...

Känner att jag måste skriva av mej, kvällens promenad med flickorna var en katastrof, som dom flesta vet gör ju Twiggy utfall mot andra hundar, grad på utfallen varierar från dag till dag och i bland så kan hon sitta tyst och titta på mej men nu senaste tiden har hon varit extrem, förut har jag kunnat sitta på en bänk och hon har inte sagt något om en hund gått förbi men inte dom senaste dagarna, och tillråga på allt så har Tila blivit knäpp hon har börjar "glädjerusa" i kopplet och börjar leka.
Jag känner mej bara så less, jag vet inte vad jag ska göra, vad gör jag för fel med Twiggy?
Jag vet det kan vara mkt som spelar in, mitt mående, stress, löp m.m
Men jag vet inte vad jag ska göra längre, orken finns inte, det är inte kul alls att gå ut längre pga utfallen....
Tila har nog bara vårkänslor men tänka då allt detta händer samtidigt, Tila blir störd och Twiggy vill äta upp hunden vi möter.
Jag orkar inte...
Alternativet är att gå var sin promenad med dom men de känns väldigt tråkigt men har nog bar snart det att välja på, åtminstone en period så jag får återhämta mej och tycka det är kul igen..
Gaaaaaah vet inte vad jag ska göra, vad gör jag för fel?!!!
Skönt att skriva av sej lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0