Idag är en bra dag

Efter att ha varit nere en längre period, dvs i december börja jag känna att jag inte mådde nå vidare men jag höll hoppet uppe, energin och motivationen fanns där, i februari börja det gå mera nerför och i mars var orken och motivationen borta , jag har inte riktigt känt mej glad eller haft ork till att göra nåt, jag har bara gjort saker för jag måste men idag, idag är en bra dag.
Idag mår jag bra för första gången på länge, ett riktigt leende på läpparna och allt känns bra.
Jag hoppas verkligen den här dagen blir kanon, jag hoppas att efter den här dagen att jag kan börja må lite bättre igen, hitta tillbaka till motivationen att göra saker, orken att vilja och njuta av det jag brukar.
Men jag får ta en dag i taget, jag vet att vägen upp igen inte är rak och jag kommer att gå vilse emellanåt och just därför är det så viktigt med såna här dagar, att jag får minnas dom, jag får tänka tillbaka på känslan jag har såna här dagar.
Idag är en bra dag :D
Sol, värme, trevliga samtal, sommarjobb där jag vet jag trivs, idag är en dag att minnas :D

Gammal bild men den beskriver bra om hur jag känner idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0