Dikter...

Allt var bara en lögn!
Varför sårade du mej så djup?
Jag vet jag har sårat dej men jag trodde vi var vänner!
Alla såren du rev upp inom mej då du sa att du älskade mej,
men allt vara bara en lögn.

Du fick mej att ligga sömnlös på nätterna,
du fick mej att sluta äta.
Men ändå så var allt bara en lögn!

I flera nätter jag låg och grubblade om vad jag kände
för dej för att du skulle få ett svar om du så du kunde
gå vidare eller om vi skulle bygga på nåt nytt.
Men allt var bara en lögn!

Jag plågades så många nätter så ny ärr kommer småningom att
visas på min arm.
Ångesten jag fick för att inte själv veta vad jag kände,
trycket över bröst för att jag knappt kunde andas.
Allt i onödan, för allt vara bara en lögn!




Alltid händer det
När någonting dör inom dej så växer något annat för att göra dej stark igen.
När någon dör i din närhet födes en ny människa för att göra någon annan lycklig.
När du vänder dej om för att gå ett annat håll för att fly, så tar det stopp.
När du ser dej omkring ser du en värld,
en värld så stor som du aldrig kommer att få uppeleva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0