Le genom livet så kanske de börjar kännas bättre

Efter bara två timmars sömn känner jag mej ändå helt okej, har varit en bra natt inatt, nej jag är inte ironisk den var awesome :D
Frågan dök upp i min stackars lilla hjärna igen, varför skaffa ja en till hund, jag älskar Tila men de var nog inte de smartaste jag gjort i mina dar, vi kämpar framåt trots mkt motgångar men jag måste försöka börja se de mera postivit igen, men svårt då man ska klara allt själv...
I morgon blir de i allafall en dag utan hundar dock kommer dom inte vara motionerade men jag behöver inte tänka på dom fast de kommer ja ändå att göra, dom är mina ögonstenar och jag skulle aldrig byta bort dom för något.
Jag får helt enkelt ta några djupa andetag och fortsätta kämpa för en dag kommer ja vara där jag vill vara med hela mitt liv, inte bara hundarna men man måste kämpa på för att komma sej någon vart med.
 
Jag är nog mest irriterad på mej själv att ja lät allt gå så långt innan jag tog tag i det, de är så lång väg till dit man vill då man bara låter allt vara och inte gör nå åt de men ja kan bara skylla på mej själv och de är ifs inge bra men de är ju mitt eget fel och de kan ingen göra nåt åt, enda ja kan tänka på nu är att be om hjälp innan jag når botten igen och jag har börjat be om hjälp dom dagar jag inte orkar ta stegen själv, hellre stå stilla än att gå bakåt igen, så får bli små men många steg.
 
Ska försöka börja se allt från den ljusa sidan igen så blir allt mkt roligare och framför allt mår både jag och hundarna bättre <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0