Jag ska gråta lite....

Jag vet inte hur jag ska kunna få ut det jag vill säga i ord så detta kommer nog bli väldigt konstigt inlägg, helt osammanhängande....
Jag ska lägga mej och gråta en stund tror jag, Twiggy har varit en duktigt hund och lyssnat och skött sej jätte bra fram tills nu, fixering på katter blir värre, hon har börjar ta upp massa spår i skogen, viltintresset är större, hon lyssnar inte och idag kände jag att nej nu orkar ja inte mera, idag så tyckte hon de var helt okej att smaka på en jack russel, de var inte "mördar hunden" som kom fram i Twiggy men hon utmana den andra hunden tills Twiggy tillslut hög ta i låret på den, jack russeln klara sej med ett bet i låret, de var en hörntand som åkt in så inge farligt men jag kände de, nej jag orkar inte, Twiggy skyddar Tila, så fort en hund säger ifrån till Tila är twiggy där direkt och ska försvara hon, självklart tillåter jag inte det. Nej jag orkar inte, om de så hade handlat om små problem som alla andra normala hundägare klagar på så hade ja nog klarat detta men jag ger snart upp, jag orkar inte, Twiggys problem, stark kattfxering som vi en gång tränat bort men de var en person som tyckte de var jävligt kul att förstöra hon igen, TACK! Sen har vi då utfall/fixering vid hundmöten som inte är så kul. Sen har vi då lilla Tila som tar efter Twiggy på allt, Tila vill numera döda katter, de gör ju iallafall inte Twiggy hon ska bara jaga dom, men de är väl de problem jag har med hon, jag har alltså tre stora problem som jag måste ta tag i innan jag kan jobba med dom mindre problemen, skit kul, jag vet mycket är mitt fel, sen kunde ju jag ha varit smart och kanske inte skaffa en till hund men det gjorde jag, sen Twiggy är kanske inte bästa första hunden genom att hon har så jävulst starkt psyke och har hon bestämt sej för nå då är de så.
Nu har jag fått klaga lite tack för mej.
P,s jag älskar mina hundar över allt annat men just nu är dom billiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0