Hundlivet

Glömde ju berätta igår att jag lyckas ropa fast Twiggy på katt, skit vad glad och chockad ja var! :D
Och vet ni vad som vore underbart skönt?! Att vakna på morgonen och få ligga kvar utan att känna att man måste ut med hundarna, jävla David som börja prata om de igår, tänkt bara vakna på morgen, ligga kvar i sängen och man vet att hundarna är ute och blir motionerade/rastade och då man tillslut stiger upp så finns de kaffe och frukosten är serverad :)
De är länge sen de var så i mitt liv men samtidigt valde ja ju att skaffa hund så får skylla mej själv men tänk vad man kan uppskatta och sakna såna små saker som är så vanligt för icke hundägare eller hundägare där man har "delad" vårdnad. Men min dag kommer också, men nu har ju jag underbara hundar som sover länge och de är ingen panik på morgon men just slippa känslan av att måsta stiga upp nästan direkt man vaknar skulle vara skönt en morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0