Fuck the life

Har haft en tänkar dag, inte nyttigt men har en sån bra vän många mil i från mej, jag har aldrig träffat han men han förstår mej och finns då jag behöver han <3
Tänk om alla var som han!
Idag är en dag då ja känt mej totalt värdelös, ingen bryr sej, ingen förstår....
Jag trodde jag gjorde nå fuckning awesome då jag tog detta kliv för några månader sen men allt var bara en lögn, ingen bryr sej...
Skulle vilja beskriva mera men genom att ja vet inte riktigt vilka som läser min blogg så får jag dölja lite saker...
"Life is a game, play it like a dream" jodå nu ska folk få veta att dom lever nu ska jag inte ta mera, nu har dom satt sin sista potatis, den snälla goa Pysslingen kommer inte finns om hon inte får den respekt hon förtjänare! Fuck it Pysslingen kan också vara arg och ha humör hon tillåter inte att behandlas så här...
 
Nu från de ena till de andra, fuck så nervös ja är för morgondagen, skit, gaah, ska bli spännande och roligt och jag hoppas verkligen på de bästa :D
 
Bjuder på massa bilder på mej genom åren...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0