Ensam vandrar genom smärtan

Hej, ikväll ska jag ännu en gång kämpa mej ensam genom smärtan..
Kände redan tidigare ikväll att denna kväll inte skulle bli rolig, tankarna går på hög varv, varför kan inte ja få leva ett normalt liv? Varför kan inte jag få den hjälp jag behöver? Ännu en kväll då ekomomin får mej att må dåligt, och folk förstår inte att alla frågor som ställer är bara jobbigt för mej och får mej att må dåligt, att stå ensam och kämpa själv är inte en dans på rosor, de är värre!Jag försöker alltid ha ett leende på läpparna ändå allt är skit men de är inte så lätt alla dagar.....Jag ska vandra på den ensamma stigen tills jag hittar en annan väg att gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0