Babbel babbel

Har inte så mkt att säga men Stiftelsen spelas om och om igen här hemma nu, jag älskar verkligen texterna!
Var på en kortare tur med hundarna idag, de gick rätt bra ändå att gå med båda, de märks på Twiggy att hon behöver alla fokus från mej för att hon ska gå fint men efter en stund gick hon riktigt fint trots att jag fokuserade även på Tila, på vägen hem fick dom gå på längre koppel men inte dra. dom skötte sej bra, jag var stolt :)
Vet inte riktigt vad mera jag ska skriva, de händer inte så mkt spännande saker i mitt liv. jag går ganska upp och ner i humöret, ena stunden är de bra, andra stunde piss, igår hade jag så tråkigt och började tänka men de ordnade jag upp med att köra en kanyl genom naveln så nu har jag percing där med. De värsta av allt var att de kändes knappt så jag undrar om jag mår dåligt psykist omedvetet... ajja jag kör på som vanligt och jobbar med hundarna och försöker göra det jag mår bra av så kommer jag såsmåningen om få ordning på livet jag med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0