Svar på kommentarer

 
Caro
åh anonyma folk som inte vågar stå för vilka dom är, drama, älskart! vill oxå bli så mogen när jag växer upp.. och Matilda du kanske är en trasdocka, men vem fan vill vara en duckface bimbo barbie? du är underbar <3
 
Svar, du är bara bäst Caro, vi kan vara trasdockor tillsammans <3
 
 
Anonym
 Synd bara att de som har velat dig väl inte alltid har verkat betyda någonting. Du är en jätte fin stark person då du är stark. Kämpa för du är värd det bästa <3
 
Svar, Jo personer som jag tar in i mitt liv betyder alltid något för mej men då personen kastar sten i glas hus får den skylla sej själv. Jag har några bestämda regler i mitt liv och följer man inte dom och måste verkligen utmana ödet bara för att se vad som händer då får man skylla sej själv. Jag har tatt så mkt skit redan och jag tänker inte ta mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0