Svar på kommentar

Emanuel
Det är klart att alla vill känna sig omtyckta och älskade, det är väl ändå det som alla strävar efter att ha i sitt liv? och även om vi kanske aldrig pratar eller ses (lite långt kanske? :P ) så tänker jag på dig varje gång jag  kollar bloggen så minst en gång varje dag. vet inte riktigt vad jag vill säga men vill att du ska veta att du inte är bortglömd och att även om livet kan vara tungt bland så blir det bättre med tiden.  När kommer du TBX till skellhell? ska du fara på trästocks eller hitta på nåt annat roligt i sommar? vad har du för framtidsplaner eller drömmar? och bara för att du ska ha en till fråga att svara på så ställer jag min absoluta favoritfråga of all time! (fråga alla du känner med, vill veta svar! :) ) Vad skulle du göra om du visste att du inte kunde misslyckas? Glad Midsommar! :)       
 
Svar, Jo de är ju så men ibland önskar man att folk runt omkring sej kunde höra av sej, visst jag är själv dålig på det men jag försöker komma ihåg alla där uppe samtidigt som jag ska orka med mitt liv.
Vad du är gullig som följer min blogg :)
Jag kommer i augusti är tänkt kring den 20:e :)
Sommaren planer är skellhell, en göteborgs resa och åka med Caro till en djurpark får bara se vad min ekonomi säger men de är planerna i alla fall :)
Framtidsplaner/drömmar är ju att få jobba, och hoppas på jag får fortsätta där jag är nu sen skaffa eget boende som jag söker för fullt nu då jag har jobb, större planer har jag inte nu för jag vill hellre lyckas än misslyckas ;)
Hm svår fråga men då skulle jag nog starta eget direkt, ett hundcenter/omplaceringshem för vanvårdade hundar/utdömda för samhället alltså hundar med dåligt rykte :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0