Snabbinlägg

Vet inte va jag ska skriva så blir bara lite babbel, Tila kan gå snyggt i kopplet men ingen annan får gå med utom jag och Twiggy. Hon håller på lära sej ligg nu med, har börjat ta tag i den lilla hunden och vilka framsteg vi gör, vi har äntligen lärt oss varandra och kan sammarbeta på ett helt annat sätt nu och framåt går det :)
Vad mera, jag har börjat jobba men de har jag ju berätta, Twiggy blir slö av värmen så måste ta tag i att kamma bort all underull på henne, dom skötte sej jätte bra på hundcafet idag, låg lugnt och stilla. Ja de var väl allt, eller tja de är sju veckor sen jag skada foten och den är än inte bra, börjar överväga att kontakta en läkare men får se på de :p
Kletslut för mej och vovvarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0