bortkastad

Känner mej som en trasdocka, undanstoppad, bortglömd, sitter i mörkret och bara väntar på att någon ska hitta mej och tycka jag är intressant. Mitt liv har sett ut så här, jag känner mej inte bara som en trasdocka, utan jag är en trasdocka! Jag har alltid varit den som gått åt sidan vare sej jag valt det själv eller att andra behandlat mej på det sättet, folk kommer nog aldrig förstå hur illa dom skadat mej då jag alltid blivit undanstoppad, ärren inom mej kommer alltid finns kvar men jag kommer/håller på att lära mej leva med dom.

Kommentarer
Postat av: Annonym

Synd bara att de som har velat dig väl inte alltid har verkat betyda någonting.
Du är en jätte fin stark person då du är stark. Kämpa för du är värd det bästa <3

2013-06-13 @ 17:42:29
Postat av: caro

åh anonyma folk som inte vågar stå för vilka dom är, drama, älskart! vill oxå bli så mogen när jag växer upp.. och Matilda du kanske är en trasdocka, men vem fan vill vara en duckface bimbo barbie? du är underbar <3

2013-06-14 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0