Sönder slagen och boma krogen :p

Motivationen till att söka jobb är borta, inget driver mej längre jag vet inte vad jag ska göra mej har nu mailat två jobb så får se vad som händer. Måste hitta en motivation igen...
 
Sen kan jag rekomendera för er där ute att har du inte druckigt alkohol på länge dra inte i dej en och halv vinflaska och massa shotar och tro du inte ska bli jätte full, satan vilken  lördagkväll de blev som avslutades väldigt tidigt jag hade iallafall jätte kul de jag minns sen är ja nog glad ja inte minns resten, utan Caro och Ika hade jag nog slagit i hjäl mej.... Sönder skrapade ben, bula i huvudet och massa små sår och blå märken... De jag minns som sagt var jätte kul sen var de obehagligt dagen efter att jag knappt minns nå så illa har de aldrig varit jag brukar alltid minns hur jag tar mej hem men har inge minne av de alls jag vakna upp i min säng med en spyhink nedanför mej som de var spya i sen fick jag fråga Caro lite vad jag gjort m.m Fast de jag minns då vi hade kommit till stan vad att jag hade för mej vi var uppe på kungsberget och de var där jag ramla och så var de men de är allt jag minns med från då vi åkte till stan.... Ska aldrig mera dricka så mkt de är en sak som är säkert.
Vill även be om ursäkt till Caro och Ika att det blev som de blev men jag hoppas ni kunde skratta åt mej och hade trevligt ändå och jag lovar nästa gång blir de max en vinflaska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0