Skenet bedrar

Jag har inte valt de liv jag har, jag har inte valt att må som jag gör. Det är på tiden att jag lär mej acceptera hur det är, jag har försökt länge nu att göra något åt det men jag kommer ingenstans jag är fast i mitt mörker, det är bara acceptera. Jag tar mej varken framåt eller bakåt, det är på tiden att folk får veta hur jag lever, hur jag mår egentligen. Jag orkar inte hålla uppe fasden längre som jag byggt mitt liv är ett skämt, jag är ett skämt! Ingen förtjänar att må så här men jag gör det och nu sitter det säkert folk och läser detta och tänker att han/hon har de mycket värre, jag söker inte medlidande, jag vill inte höra om hur dåligt ni har det jag mår faktiskt dåligt jag med så jag vet precis hur jävla illa det är. Nej mörker nu kommer jag för att stanna jag orkar inte längre....!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0