Underbart att vara hundägare

Idag har jag blivit påmind om hur underbart de är med hund, började fm lite lugnt sen vid lunch gick jag, caro och Tila till stallet. Där passade vi på att njuta av en kopp kaffe i solväggen och njuta av lugnet, sen kom Nelson ut, grannens hund och då fick Tila leka lite med han, jag och Tila passade även på att leka jag och hon, de var helt undebart, klockan bara sprang iväg sen var de hem andas och byta hund och då blev de hundpromenad med 3 andra inne i stan, och Twiggy skötte sej fint, hon har kärat ner sej i en husky blandning, hon och energiska hundar, jag fattar inte, hon älskar dom. Dit jag vill komma är att idag vet jag säkert att jag valde den rätta vägen för mej och skaffa hund, trots massa motgånger med dom båda så älskar jag livet med hund!
 
 
Mina änglar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0