Tankar på livet

Hej
Sitter här och tänkar på livet, var länge sen jag hade såna här tankar, vet inte om dom ska klassas som negativa eller positiva tankar. Tänker på mitt liv, hur jag valde min väg att gå, människor som jag träffat som kommit och gått i mitt liv.
Jag valde att gå en nomal väg tror jag, vid 19 år så ägade jag min första hund men jag såg de inte som ett hinder som många gör, jag har aldrig varit nån som dricker varje helg, givetsvis kan de bli lite många helger på rad i bland men jag har aldrig varit riktig "ungdom" om ni förstår vad jag menar, jag valde ett stort ansvar i tidig ålder och för mej var det en bra väg, visst önskar jag i bland att jag inte skaffa hund så tidigt för känns som jag missat massa grejer i livet men de har jag egentligen inte gjort. Just i dag är jag inte helt nöjd med mitt liv men tror de beror på min situvation, får jag bara ett jobb och egen lägenhet kommer jag nog trivas som fisken i vattnet, jag har två underbara hundar som jag älskar över allt annat och skulle göra vad som helst för dom, utan Twiggy hade jag nog aldrig stått där jag står idag, Tila kan jag nog inte säga dessamma om men jag älskar hon över allt annat och hon tränar mitt tålamod medans Twiggy är den som tröstar mej då jag har de jobbigt sen visst som alla hundägare skulle jag vilja sälja dom vissa dagar men det skulle aldrig falla mej in att sälja min änglar på jorden.
Jag har även träffat mycket nya människor de dom senaste åren, människor som kommit eller gått, jag har glad för dom människor som står kvar ändå inte alltid kontakten är de bästa så vet vi att vi har varandra.
Vet inte riktigt mera vad jag ska skriva det är så här långt min hjärna har hunnit berarbeta alla tankar som snurrar just nu.
 
 
Hunden Theo som kom in i mitt liv och lämnade ett hål efter sej <3
R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0