Livet vars är du

För någon dag sen kom ja på massa grejer jag tänkte blogga om men nu är de totalt hjärnstopp i skallen på mej :p
Igår kväll somna ja vid 10 tiden, sov till 12 dag, liksom 13 timmars sömn, vars gick de fel?!
Sen undrar jag vart mitt liv tagit vägen, har nästan aldrig nå att göra eller jo jag umgås ju med caro, är i stallet och hundarna så klart men de är allt ja gör typ... Funderar på om de var dåligt val att flytta, ja trvis och så här men de blev inte alls som ja tänka mej och jag flyr ju hellre än slåss, samtidigt vet ja flyttar ja tillbaka eller på annat ställe kommer de bara bli som de är nu, jag vet hur ja funkar men tankarna finns....

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju alltid mig om du flyttar tillbaka. Gamla goda tiden ;P

2013-02-04 @ 21:46:11
URL: http://emlpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0