Jag lever, får se hur de går i morgon

Ja vad ska man säga, ryggen är åt helvete, magen kråglar men jag lever. Idag var en intressant dag jag skulle rida Linda, Caros nordsvensk, de var intressant hon kan ibland bocka då man ska galopera men för Caro gick de bra så ja kasta mej upp och trodde att de skulle gå lika bra men icket, vi hann knappt vända nera på åkern så var Lindas röv i luften men jag lyckas sitta kvar men de var på håret, detta blev dock filmat så Caro kommer skratta länge åt detta, vi tänkte utmana mitt liv i morgon med genom att ja är ändå inte speciellt rädd om det så får se hur de går sen beror de på vädret med :)
Har nog inte mer att säga så slänger upp en bild sen jag red idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0