Hundinlägg :)

Har tappat motivationen till att söka jobb igen, har nu klickat upp tre datorn jag ska maila på mej de känns bara jobbigt....
 
Annara händer de inte mkt i mitt liv, på torsdag ska Tila få följa på hundpromenad samt inomhus träning, hon lär väl vara skit rädd då syrran inte är med men de är nyttigt för hon. Har även pratat med folket på hundpromenaden om löptikar och dom får följa med, nu går ju Tila på sista dagarna (hoppas jag) men är ju bra och veta att de är okej :)
Jag gillar verkligen hundägare som tänker lika som jag, tänkte många hanhundsägare anser ju att löptikar inte ska vara välkomna på promenader/ träning för de blir så jobbigt för hanen men man måste ju kunna kontrollera sin hund vad de än är för situvation sen jag som tikägare behöver ju kanske inte ta med hunden då hon höglöper om de verkligen inte är nå speciellt, höglöpen varar ju ändå bara ca 10 dagar så då kan man ju hålla sej från andra hundsamlingar :) Nej de var så härligt då en hanshundägare bara "men ta med hon, man måste ju kunna kontrollera sina hanar ändå" Så nu ska Tila få börja hänga med igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0