Håll häften så länge du inte vet hela sannignen

Jag har valt min egen väg i livet, jag vet att jag kanske inte alltid tog dom rätta besluten men idag håller jag på ta tag i dom beslut som gjorde så att min väg inte blev som jag hade tänkt det. Jag kämpar dagligen för att ta mej dit jag vill men då det inte händer något på länge tappar jag hoppet och är påväg att ge upp allt, att kämpa med något som tar tid och energi men inte få någon stöttning då man behövet det, utan bara får höra hur man kunde ha gjort istället och bli nerklankad gör en väldigt osäker på livet. Jag vet själv vad jag borde göra och hur jag kan göra allt lättare men jag vill samtidigt vara mej själv men de verkar inte som man får det i dagens samhälle.
Jag valde min väg, jag valde att vara mej själv därför sitter jag i den sits jag sitter i nu, de är bara jag som kan förändra på det ingen annan men istället för att få höra att man är en dålig människa kan man ju få höra att man klarar det i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0