på tiden igen...

Att skriva lite,
Vad ska jag berätta då, hm har egentligen massa att skriva men sitter genom telefon och då är de inte så lätt :-P
Jag har lyckats blivit förkyld, legat i feber och skit. Är mina sista dagar på praktiken nu, jag väntar på att af ska höra av sej till praktiken så kanske jag ska börja jobba där efter nyår men af kan ta sej någonstans. Jag tror ärligt att af vill ha så många arbetslösa som de bara går för då man väl fixat något så kan dom inte ta tid att prata med arbetsgivaren som har lite frågor angående bidrag! Åå vilka stolpskott!!!
De händer en hel del nu och snart är de jul, de blir först fira jul med frugan och hennes familj sen styr bilen mot Vargön till Micke för att avsluta dagen där :-)
Mina planer på Skellefte resa gick långt i från planerat men ajja bara gilla läget, inte allt för ledsen över det, saknar väl mest all snö ;-)
De får duga så länge, nu ska jag ta mina tankar och försöka sova.
Ps Tila och Twiggy mår bra och de är full rulle som vanligt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0