behövligt

Kände att jag behövde skriva av mej, först får jag ju berätta att jag varit i Norrland i nio dagar och är på väg hemåt nu ;-)

Just nu ligger jag i min systerdotters säng ihop klämd mellan hundarna och ännu en kväll kommer tankarna, var länge sen nu. Jag börja sakna en person väldigt mycket men jag vet de aldrig kommer bli som de en gång vart. Att sakna något men vet man aldrig kommer få känns meningslöst men ändå så går känslan inte stoppa. Jag önskar jag inte kände så här med de är smällar man får ta, livet har både med och motgångar och de gäller att göra de bästa utav det :-) ajja måste försöka sova ska köra 70mil i morgon :-) natti natti på er trogna lärare :-)

Kommentarer
Postat av: KRAM

Vem är det du saknar?
Och varför kan det inte bli som förr?

2013-08-29 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0