Vårkänslor och livets medgångar

Ska försöka mej på ett längre inlägg nu men får se hur de går :)
Från att vara arbetslös till att ha varit på tre interjuver inom två veckor känns bra, de börjar ordna upp sej nu känner jag, ena jobbet är med hästar och hundar men tyvärr har om inte råd att anställa mej just nu men dom var intressera av mej och stort behov så dom skulle prata me af för ja har även rätt till ny startsjobb men om inte annat så var jag jätte välkommen i december eller praktik nu.
Sen om andra två är inom vården och det jag var på idag var mest lovande, kommer få svar nästa vecka om det och de var väldigt positivt!
Från att nästan tappa hoppet till att hamna i denna situation är underbart, jag vet man inte ska ropa hej fören man kommit över bäcken men de finns en till lösning men den pratar jag inte om här men allt känns så underbart och sommaren är på väg, plus att jag får tillbaka rätt mkt på skatten så har planerat en Skellefteå resa till sommaren vet dock inte när men de tar jag då.
 
De blev inte så jätte långt men nu vet ni de :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0