Tila ställer till det men jag älskar hon

Jag som sett framsteg på Tila att ha tråkigt och inte tugga sönder allt men idag så kom jag hem till en säng med hål i, visst ja behöver en ny säng men kanske inte just nu men Tila tyckte annat. Dee jobbigaste är att hon ställer oftast till de dom dagar då jag haft roligt och dom dagar jag är mest slut i kropp och huvud så tankar på att lämna ut hon på foder kommer upp i huvudet på mej men nu har jag ringt några samtal så kanske får hem en bur snart, känns inge bra att måsta stänga in hon i bur då ja åker bort men livet är hårt, tror de blir bäst för oss båda för hon känner ju att ja inte mår bra då ja kommer och upptäcker vad hon gjort, de blir ångest hos oss båda då så för bli bur...
Jag älskar Tila, hon är min ögonsten och hoppet är de sista om lämnar än men kraften att hålla de vid liv kostar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Behåll henne! Hon mognar ska du se :)
Lucaz har tuggat sönder mobiler, fjärkontroller, (till nya tv'n bland annat) ett ex antal skor, tofflor o hur många tumstockar han tuggade sönder för husse innan ja köpte en i stål ska vi inte ens tänka på :P just de, han tuggade ett stort HÅL I en vägg oxå ;) så vi har fått för våra synder kan ja lova! Men ge inte upp, Lulle e i dag kanon :) så vänta ca 4-8 månader te ;)

Tjo!

2013-07-06 @ 01:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0