Go morgon

Go morgon bloggen eller ska jag kanske säga läsarna om de är nån som är vaken dvs :p
Själv vakna jag kl 06,00 i morse, planen var att somna om till 07,45 men jag bestämde mej för att vakna till liv och kika lite efter jobb, jag har varit väldigt slö på den biten senaste tiden får jag erkänna men de postivia är att jag har pratat om praktik med hemtjänsten för sedan sommar/vikariejobb och de lät lovande ska även dit idag och prata lite mera så får hålla tummar och tår :)
Lite hundprat, var i stallet igår och hundarna var lösa och jag fatta inte nå men helt plötslig såg Tila en katt och var på väg dit och jag skriker NEEEEEEEEEEEEEJ!!! Tila tvärvänder och tittar på mej och kommer mot mej i stället, jag var typ mera i chock jag var helt inne på att nu tar hon katten men shit vad stolt och glad jag blev då hon lyssnade och kom till mej :D
Twiggy då min lilla charmiga gris, hon rulla i nå skit igår IGEN så blev en dusch för hon då vi kom hem, sen började jag Caro diskutera om hon ska löpa igen för Loke är lite på och försökte rida (han är kastrerad han vet bara inte om de själv) och såklart hade Caro rätt de är den tiden igen på året igen... Tänk vad skönt de vore om tikarna kan börja synka sin löp snart vet ju dom brukar göra de då dom lever i flock men har ingen aning om hur lång tid de kan ta..
 
Nu får de vara färdig skrivet för min del men vi höres, pusspåer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0