Snälla försök förstå

Snälla förstå mej jag vill inte såra er mej men jag vet jag gjort det!
De var inte tänkt de skulle bli så här men nu blev det så, snälla försöka förstå...
Jag älskar er och vill vara eran vän jag vet jag är du men jag måste tänka på mej själv med jag måste få vara lycklig med precis som ni!
Snälla försöka förstå!
Jag känner mej totalt värdelös som vän men jag hoppas verkligen att ni förstår åtminstone försöker och att en dag kan vi vara vänner igen.
Jag gråter mej till sömns varje natt bara för att jag ångrar att jag känner som jag gör, jag försöker blockera mina känslor men det går inte dom är för starka. Jag vill inte ha det så här men samtidigt vet jag att jag satt mej själv i situvationen men jag måste få vara lycklig jag med eller?!
Snälla försök förstå mej!
Jag älskar er och kommer alltid att göra ändå ni skulle hata mej ni står mej nära mitt hjärta och jag har varit en idiot senaste tiden jag vet om det själv, en totalt värdelös vän! Men nu då jag behöver er som mest så gör jag det bara värre. Förlåt mej!

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig <3 petra skickar en släng puss till dig ;)

2012-11-06 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0