Ojoj hatet väcker men kärleken finns kvar

Ojoj nu gör jag det igen läser om kamphundar och hur aggresiva dom är och måste förbjudas, jag har själv två så kallade kamphundar, Twiggy ser man inte att hon är de men Tila syns tydligt vad hon är och vette fan om jag kommer våga gå ut med dom nå mera polisen skjuter ju hundar hej vilt nu bara för att det är så kallad kamphund eller hunden råka skälla till så pang den var aggresiv!
Ärligt talat så Tila skulle nog kunna pussa ihjäl människor men aldrig göra någon illa så ni människor som skaffar en "kamphund" för att verka coola skaffa en terrie i stället dom är lättare att få aggresiva och farliga Twiggy skulle nog kunna anfalla en människa om den utgör något hot mot mej för hon är en skyddare och märker direkt på mej om något är fel hon lämnar inte min sida för något och vet nu vad hon har GOLDEN RETERIVER i sej en så kallad familjekär hund så Twiggy litar jag på så länge ingen utgör hot mot mej men om någon gör det kan jag inte stå till svars för hennes handlingar för hon ska skydda ledaren de är så hundar funkar.
Sen ni som känner mej och Twiggy, speciellt Emma och Caro ni vet ju hur underbara Twiggy är med människor som hon älskar och hur hon är med barn. De är inte alla hundar som ligger helt stilla då en 1åring klättar, sparkar och slår hunden men de gör Twiggy, finns film bevis på de :) De är inte heller alla hundar som tillåter att barnen leker med maten och matskålen medans dom äter de gör Twiggy.
Tila kommer bli en fin hund med men hon är bara 7 månader än så mycket kvar att lära men just nu älskar hon att och alla :)
 
Nu blev de grötigt igen men ajja ge fan i att läsa min blogg om du inte orkar med grötiga inlägg ;)
 
Nej usch för folk som förstör för alla andra som vill hundens bästa, de är ni som borde förbjudas och tänk om media kunde sluta svartmåla hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0