Livet är bra nu

Hejsan bloggen.
Känner att psyket är på väg uppåt igen, jippie :D går sakta men säkert tålamodet är dock försvunnit men de kommer väl med tiden :p
Har fått tips på ett hus som ska hyras ut så ska troligen dit och prata med han som äger det i morgon jag hoppas verkligen plus att soc har börjar hjälpa mej lite med pengar och fuck soc säger jag bara får ja hyra huset MÅSTE ni hjälpa mej så försök inte för då jävlar nu är humöret tillbaka jag är inte lika svag längre som jag var då ja var där första gången nu jävlar ska dom få se de kokta fläsket stekt ;)
Vovvarna mår bra, Tila håller på lära sej gå i koppel de går sisådär kan jag lova igår blev både jag och Caro lite less men efter att Caro suttit på hunden så lugna hon sej lite.
Sen har jag nog aldrig varit så motiverad i hela mitt liv till att söka jobb, jag söker massor dock utan resultat men jag ger inte upp nu jag kämpar!
Jag flytta för att få en förändring och nu jävlar ska jag se till att den sker!
Jag är på gång nu, jag är kär, har två underbara hundar sen givetvis min underbara älskade Caro som finns och stöttar mej dagligen då livet känns tungt, jag är på G!

BIld från i går, bus med trollen i jätte grushögar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaw sötfia =)
funka ju å sitta på hunden... siiiiitt.. siitt... sitt. Sitt, Tila! SITT! näehä, nä nä, men du SKA sitta!! Caro sätter sig på hunden och tjoffs så funka de :D hihi. Pusssssss <3<3

2012-11-08 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0