Fullrulle

Fullrulle hela veckan, möte hit och möte dit och där emellan har jag jobbat sen ska jag hinna med hundarna, men tyvärr har dom fått lida i veckan jag har inte alls hunnit med dom så mkt som jag skulle viljat kroppen har sagt stopp men i dag så har dom fått komma ut och nu sover dom som stockar båda två :)
Tila jaga troligen en sork idag med under snön var roligt att se på, Twiggy är skendräktig och hur "mammig" som helst lyssnar nästan direkt jag säger till och höjer jag rösten kan man tro hon ska dö.
Imorgon är de åter jobb igen, söndag ridning sen får jag se vad dagen erbjuderr och kommande vecka är de lugnt så jag ska faktiskt SOVA, vet inte när jag sist tog en riktig sovmorgon, de känns i kropp och hjärna visst jag har ju inte direkt varit upp 7 varje morgon men just att få sova ut och inte vakna till nån jävla väckare ska bli skönt genom att jag vaknar oftast flera gånger per natt med får jag aldrig den sömn jag behöver då jag måste stiga upp till klocka.Men nästa vecka är min väckare hundarna sen blir de gå och lägga sej igen.
Sen ska jag till älsklingen under helgen och har beslutsångest att lämna Tila med caro över helgen (om hon inte jobbar) eller ta med hon, de vore jätte skönt att få "valp semester" men en HEL HELG?! saknar ju hon bara då caro tagit hon över dagen så jag vet inte än.... ajja nu blir de film och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0