Babbel

Har egentligen inte mkt att skriva så jag babblar på lite som vanligt,
Tila tycker de är kul att käka upp inredning på bilen, igår höll de på bli en valp mindre då ja upptäckte att hon käkat upp bältesspännet jag bytte för 3 dagar sen och jag ska besikta på torsdag! Nu blir de munkorg på hon i bilen, gillar inte den iden men har inte råd med bur nu och hittar ingen att låna men får se Emmas mamma skulle kolla upp storleken på sin och skicka den om den passa bilen :)
Jag var fyllechaffis igår de var riktigt roligt må jag säga, ojoj vilken kväll sen hade jag kul och stoppa i mej en hel sömntablett, brukar bara ta en halv och nu minns jag varför min hjärna vaknade inte fören i kväll, herregud jag var totalt i min egen värld hela dagen men skönt att sova en hel natt.
 
Kommande vecka är fylld av tråkiga och roliga saker så de ska bli intressant och se hur mitt mående ska vara, börja gråta idag bara för Caro kanske kom på en lösning till bilen och bältet så jag skulle klara besiktningen, snacka om konstigt psyke, men jag är ju inne i en sovar period och under den perisoden så är jag väldigt känslig så det ska bli intressant detta. Jag har 3 möten denna vecka, besiktning på torsdag sen fredag ska jag nog till karlstad sen lördag jobba söndag rida, full fart :)
 
Nu vill jag alla håller tummarna bilen går igenom besiktningen och att jag vinner en miljon ;) haha
Nej men seriöst livet ser lite ljusare ut nu igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0