Aggresiv

Idag är en dag då allt bara går fel, morgonen börja med en värdelös föreläsning som hade tog slut sen fortsatte de med att jag bränner två fingrar på spisen.Sen har de inte varit så mkt som gått fel men känner att hjärnan kommer leka med mej ikväll, usch ja orkar inte, jag vill inte. Satt desutom och titta på min budget över kommande månad fuck you säger jag bara, jag orkar inte mera nu! Jag vill inte! Jag vill verkligen inte leva så hära och allt helvete började i dag på föreläsningen då han som håller i den står och säger att man inte får vara sej själv då man söker jobb, nehepp vem fan ska jag vara då?! Jag vill vara mej själv jag tänker fan vara mej själv med! Jag är så förbannat less dagens samhälle som ser ner på människor som sticker ut med piercingar, tatueringar, onormala hårfärger, dom kan faktiskt vara den goaste person då någonsin kommer träffa på mej du väljer att gå efter utsidan och aldrig lära känna den personen!
Fy fan!
 
Sen på tal om samhället! Varför hjälpa dom som verkligen vill ha hjälp, jag försöker få ordning på livet jag har verkligen kämpat nu senaste tiden men de händer inget och nu då jag ber om hjälp ja vad händer då inget, jag blir så trött jag ska nog bli hora jag kommer fan tjäna mera på de eller varför inte kan ju börja knarka och föda ungar med då får man ju hjälp av soc, nej bättre att jag blir hora tror jag, ja så får de bli nästa gång ni ser mej står jag där i hörnet av okq8 och ligger för pengar.
 
Jag har tappat motivatioen, lusten och orkar till att fortsätta, nej jag pratar inte om att dö men de här jävla samhället fungerar ju inte! Helt ärligt vore de helt AWEZOME om jorden skulle gå under på riktigt, tänk vad bra då slipper man alla problem. Nej fy fan för samhället de var fan så mkt bättre förr!
 
Tack för mej

Kommentarer
Postat av: Karro N

Men hjärtevännen min...
Dom vet inte vad dom går miste om och de menar jag värkligen!
Kämpa på och vissa dom att dom har fel.
De kommer inte alltid kännas förjävligt även om de ser mörkt ut nu.
Hål huvudet högt och vissa vad du går för!!!

2012-11-22 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0