Stolt <3

Ny dag nya möjligheter!
Gårkvällen var inte  den roligaste mitt humör bara sjönk och jag mådde inte alls bra men vaknade upp på bättre humör men de var inte som jag hade hoppats på.
Men i alla fulla fall så drog jag och Emma + barn och hundar till Helens sommarstuga och hälsa på och den som kommer och säger att min hund är en farlig kamphund eller farlig hund i huvudtaget kan hänga sej, vi satt på golvet och Petra var och klättra och slet i Twiggy och hon bara låg där och tog emot hon rörde sej knappt. Jag litar på Twiggy då de gäller barn men det är fortfarande mitt ansvar om Twiggy skulle skada ett barn just därför väljer jag att alltid sätta mej ner på golvet då Petra "leker" med Twiggy och det går nog inte beskriva med ord hur mysigt det var att ha en ihoprullad 30kg hund mellan bena samtidigt en glad skitunge som klätta och hade sej :)
De var så otroligt härligt att se detta, dock såg det lite plågsam ut för Twiggy så jag "räddade" hon i bland :p
Jag kan inte vara annat än stolt över min tjej <3

Kommentarer
Postat av: Emma å Vip

En lite fundering bara (inge illa menat).. är de någon som har sagt nån gång att hon är en "farlig kamphund"?

2012-05-17 @ 22:18:18
URL: http://tokvovvarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0