Jag ska bli en livsnjutare, precis som min hund :)

Har nu börjat praktik på ett hundpensionat och kennel och de känns skönt att röra på sej på dagarna än att bara sitta stilla och jobbar inte hela dagar heller så min kropp kommer orka med det utan problem tror jag :)

Flytten till åmål börjar bara kännas bättre och bättre ärligt talat kommer jag nog inte sakna detta ställe så himla mycket, de är verkligen en skithåla med folk som bara sticker en i ryggen, jag börjar vara så jävla less då man äntligen har börjat må bra så ska alltid nån jävel förstöra hela skiten men jag har inte tänkt ta denna skit nå mera kommer de på fråga igen kommer personen få veta att den lever, alla gör de så himla lätt för mej att flytta, och nej jag flyr inte från detta jag väljer bara en anna väg att gå i livet där jag kan börja om (eller mera att fortsätta där jag avsluta i åmål).
Folk har börjar visa vilka dom egenligen är och jag har inte tänkt ta mera skit, rättare sagt jag orkar inte ta mera skit jag har faktiskt också rätt att få må bra och trivas med mitt liv men det verkar som att ingen annan tycker jag ska få göra det..
Nej nu sätter jag stopp för detta och lever mitt eget liv sen får folk välja om dom vill ha kontakt med mej och mitt nya braiga liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0