Hejsan läsare

Hejsan läsare,
Tänkte snabbt berätta om hur mitt kommande liv ser ut :)
För de första jag pierca ett till hål i tungan i fredags :D
Men nu går vi vidare, kring den 3 juni får jag veta om det blir en till vovve och det ser lovande ut så hhåller tummarna för jag är fett sugen på en till dock har jag samlat på mej flera namn, jag vill ju helst ha en tik och då finns namnen, Tila, Tikka och Kita att välja på sen om de skulle bli en hade trodde jag att jag hade hittat ett namn nämligen Milo men sen fastna jag väldigt mycket för namnet Tito med så får de vad de blir för någon, Emma kommer nog få hjälpa med mej namn valet sen :)
Som ni troligen vet så kommer jag flytta till Åmål kring Juli-Augusti någon gång, jag vet folket i Skellefteå är inte allt för nöjda med mitt val men jag måste tänka på mej själv om vars jag trivs och mår bra och därför blir det tillbaka dit för jag trivs verkligen inte här i Skellefteå.
Så nu har ni snabbt fått en uppdatering :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder det där :)

Du kommer att vara saknad då du har flyttat :(

2012-05-21 @ 13:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0