Varning för rörigt inlägg :p

Hejsan bloggen jag vet jag inte skrivet så mycket just nu men ladda ju upp en bild igår så ni vet ju att jag lever.
Måste säga att de är jätte tomt utan Theo ändå jag inte hann ha han länge och planen att skaffa till hund blir bara starkare, jag har seriöst börjat leta en till nu som jag vill tillbringa livet med, givetvis måste ju den nya hunden och Twig gå i hop med :)
Jag vet som vanligt inte riktigt vad jag ska skriva men de brukar ju sluta med ett lång inlägg ändå så får se hur detta slutar :p
Kan berätta att träning vid hundmöten funkar bra så länge jag har godis även om hon hinner spänna upp sej och bli fixerad på den andra hunden så 90% av fallen går de avbryta med godis och de är ju skönt så jag matar godis kommer även försöka ta med en leksak på promenaderna för att kunna se om jag kanske kan börja göra mej själv roligare :) Jag kämpar på och gör små framsteg i taget :) "Bättre små framsteg än ett bakåt"
Gud vad ska jag mer berätta...? :p
Har tillbringat helgen ute större del och de var underbart kan jag lova, sitta i solen, grilla korv, bus med T, fota m.m :)
Har även hittat en som är duktig på att rita så skickat en beställning på mina blivande tatueringar jag vill nämligen inte att tatueraren ska rita jag anser att det är inte lika personligt då eller vad man ska säga så jag hoppas jag blir nöjd så är de bara börja skapa konst då ekonomin tillåter :)

Nä nu kommer jag faktiskt inte på nå mera så bjuder på lite bilder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0