Till minne av Theo <3

Alla som läser min blogg låtas skänka en tanke till hunden Theo som fanns i mitt liv en kort period.
Kort om vad som hände. (jag kom inte nämna nån namn men detta skedde i Skellefteå, för mera info kontakta mej privat)
Allt började med urinsten som skulle opereras ut, de är en rätt vanlig operation med inga kända kompicationer.
Det slutade med att Theo fick somna in pga allvarlig infektion i kroppen genom att det var ett urinläckage inuti hans kropp som troligen kom då han opererades för urinstenen genom att han inte hade vistat nå tecken tidigare på varken smärta eller annat som kunde ha påverkat detta.
Theo besökte 3 olika veterinären, en som operera, en som skickade oss vidare till ett djursjukhus där dom då upptäckte detta. Till en början såg det ljust ut för han men vändningen kom, den 29/2 hade infektionen blivit så allvarlig att de var liten risk att han skulle överleva operationen som var planerad så vi tog bestlutet att låta han somna in.
Detta är väldigt kort info men vill du veta mera kontakta mej så kan jag berätta privat vad som händer mera exakt.


Vila i frid Theo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0