Tankens kraft...

I huvudet på mej.....
Fick veta en sak för nån dag sen och det stör mej inte direkt men just att jag fick veta de av fel person gör mej upprörd. Just nu har jag ångetst över en grej som hände för flera år sen som jag inte ens minns och jag försöker verkligen sluta anklaga mej själv för detta men de är svårt. Jobbigare är att jag kan inte prata med någon om detta heller så jag måste gå igenom detta ensam....

Att alltid försöka vara stark och se allt positivt är jobbigt men då man väl lyckas mår man så bra, jag försöker ju leva efter det nu, alltså att vända allt till det positiva för jag bestämde mej en dag att jag vill inte må dåligt då jag inte vet större delen av tiden VARFÖR jag mår så och det har gått jätte bra men givetvis blir det såna här tillfällen då man inte klarar av att hålla kvar den positiva sidan och man sjunker i humör och som person. De jobbiga är att det tar några dagar innan man är på topp igen och klarar av att vända tanken då man väl har sjunkigt. Men som man brukar säga, ramlar man så är de bara ställa sej igen!

Vet inte mera vad jag ska skriva allt som snurrar i huvudet får ju inte komma ut så de får räcka så här.

Tankens kraft är stark och det är endast du själv som kan förändra den!


Snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0