Självdöende :p

Shit vad dålig jag varit på att uppdatera men ska försöka skriva lite nu :)
Kan börja med "Matilda filosoferar"
En dag i bussen på väg till eller från jobbet minns ej vilket så börja jag tänka på mijlöträning av hundar, sen börja jag tänka Twiggy är jävligt mycket miljötränad utan att jag tänkt på det som träning.
Hon kan väldigt lätt koppla av vars hon en är och de är skönt jag har hela tiden utsatt hon för saker dock inge farliga såklart. Hon är tränad på åka båt, lastbil, bil, klättra på berg, vart mycket hemma hos folk, hundcafe, stallet, kossor, skoter, gå läskiga broar, gå på tappor, trånga utrymmen sen är de en himla mycket mer men tror de kan bli tråkigt för er läsare om jag skriver allt :p
Nu kan jag uppdatera lite om livet, var på fest i fredags, de var mycket trevligt må jag säga lördag till söndag natt åkte jag till Emma w och troligen under natten åker jag på magsjuka har dock inte spytt med mådde verkligen apa under natten och söndag så nu har jag sjukskrivit mej måndag och tisdag dock känns de bättre idag men mår fortfarande illa då jag äter och sen nu ikväll så drog jag igång att städa kanske inte smartaste valet jag gjort med en mage som inte mådde bra men vafan då har jag gjort bort det plus att jag kände att jag behövde göra nå :)
Twiggy har varit så snäll och gått in i löpen en månad förtidigt eller ja en månad innan de var beräknat så bara le och se glad ut tur nog behöver hon inte så mkt motion då så hon har inte dött av dessa dagar hon inte fått vara ut hon ligger så glatt och sover i sängen med mej :)
Ja nu vet jag inte mera vad jag ska skriva kommer bli sambo med Emma mellan onsdag-söndag denna vecka för pappa och brorsan åker till fjällen.
Jaja de får räcka bye så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0