Att hon aldrig lär sej

Igår var en mycket spännande kväll, jag och Emma skulle ut och köra Ron (hästen) och hundarna skule få springa breve, De mest roliga är med Twig är att då man leder hästen i grimma så bryer hon sej inte men så fort man leder hästen i träns så skäller hon som satan haha :p Tokhund, men i allafall så risken finns att jag körde över Twiggys svans då hon låg och rulla men ingen skadda skedd jag vet som sagt inte säkert om jag gjorde de ens, men sen på stallplan så trampar Ron på Twig och hon gnäller till men de var ingen fara de heller, sen ca 1 minut senare springer hon under hästen så hon lärde sej ju inget av att bli trampad, sen springer hon bakom han och skäller på han medans jag leder in han i stallet.
Tycker Twig borde lärt sej vid detta laget att hästar är inte att leka med, hon blev sparkad i somras, trampad igår så borde vara på tiden att hon lär sej plus att hon nästan blivit sparkad ett antal gånger.
Sötisen <3

Twiggy solar med hästarna en söndag morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0