Sömn...

Ojoj somnade kring 20,00 igår i soffan, 21,30 flyttade jag mej till sängen och somna om nästan direkt, har dock vakna två gånger i natt men sov till 8,30 i morse de var grymt skönt att få sova igen timmarna jag haft bort eller man kan ju inte sova igen timmar men kroppen orkar bättre då jag får sova "igen" :)
Just nu är de fullrulle på busarna här hemma och Tila har kommit på att man kan ju skälla då man leker, inte allas uppskattat av mej jag föredrar tysta hundar, jag tycker faktiskt de är ganska jobbigt då hundar håller på och skäller, sen så måste dom ju få skälla ibland typ som Twiggy gör, hon skäller då de ringer på dörren, annars boffar hon för mesta dels och det är inte alls lika jobbigt tycker jag för de blir inte samma ljudnivå.

Dagarna börjar dra ihop sej och flytten till åmål närmare sej, jag har inte riktigt fattat att de är verklighet än men de känns så himla bra och dra, första tiden där nere kommer kännas helt awesome sen vet jag känslan som kommer att komma då man saknar alla här uppe men de är ungefär samma känsla jag har till dom jag känner där nere så kommer nog inte bli så förändrat förutom att jag saknar andra personer.

Nej nu ska jag försöka hitta på nå att göra de gör ju inte slappa hela dagen då man sovit så bra ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0