Mina två hjärtan i livet

Hejsan bloggen tänkte skriva lite mera nu då tiden finns :)
Som ni kanske förstått blev det inte den valp som var tänkt från början utan jag hittde en annan som jag föll för, hon heter Tila och är bladning mellan rottis och amstaff.
Jag har ju länge gått i valptankar och nu har jag min andra vovve på 9veckor i morgon och Twiggy som blir 3år den 30 juni, stor tjejen min :) <3

Tila är en undergiven hund med har ändå ett humör som man får se upp för, vill hon inte nåt så kan man få en liten morrning tillbaka. Hon är väldigt social men lite försiktig av sej men nyfiken :)
Kan som inte berätta så mycket än om hon genom att jag har bara haft hon ca ett dygn men det är det jag har märkt av hon nu :) Hon kommer nog bli kaxigare med tiden då hon börjar vara trygg och blir äldre.. :p
Twiggy har som inte reagerat så mycket, dock vill hon inte så gärna vara nära Tila men tror de blir bättre med tiden också, Twiggy accepterar Tila men väljer hellre att gå undan då hon kommer.
Nu ligger då båda och sover så sött men blir ut en sväng till innan sängen kallar sen hoppas jag denna natt kommer gå lika fint som första :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0