Flytten är nära.

Om lite mer än 4 veckor (vecka 31) kommer jag att packa mina saker och flytta till Åmål igen, dom flesta börjar ha hängt med på det nu men finns vissa som inte gjort det :p
I allafall tänkte skriva lite om hur de kommer se ut för mej, jag kommer att bo hos min älskade Caro tills jag fått en ekonomi som klarar av eget place så jag kommer söka jobb i massor inte för att jag tror att jag kommer vilja flytta från Caro men som sagt man måste stå på egna ben med. Så jag är välkommen hos hon tills vidare och där kommer jag att betala för mej så gott jag kan så inte hon och hennes karl ska behöva försörja mej med.

Varför jag valt att flytta beror mycket på att jag aldrig har trivs i Skellefteå men även mycket att jag inte känner mej uppskattad eller välkommen här.
Och jag vet de är många mil (ca 100) jag flyttar men jag har vänner där jag har hållt kontakten med sen jag flyttade tillbaka hit till Skellefteå så jag kommer inte stå helt ensam sen har jag ju såklart mina underbara hundar <3

Som sagt är det inte allt för länge kvar innan jag drar och de vore kul att få träffa alla innan jag drar, jag hade tänkt en stor fest men efter många tankar kom jag fram till att jag har många som inte kommer överrens med varandra och jag tror ändå folket skulle kunna hålla humöret uppe för kvällen men jag skippar festen och hoppas på att jag kommer hinner träffa alla ändå innan jag åker.
Ni får gärna kontakta mej om ni vill ses så kan vi försöka boka in en dag genom att jag har inte bil varje dag och har en valp som inte kan lämnas ensam.

Så nu har ni fått lite mera kött på bena om när jag flyttar, vars och varför.
Och har ni inte tänkt stötta mej utan bara hela tiden fråga varför kan ni skita i att höra av er, samma sak gäller om ni tänkt försöka få mej att ändra åsikt, inget kan stoppa mej nu! Skellefteå har gjort sitt och det var inte bra!
Det finns ingen bra nog andledning att stanna för mej!

Tack för mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0