Trötta hunden och trött matte.

fy fan, loggar in för att blogga lite och inser att hon gjort om hela skiten... fan jag som just hade börjat bli vän med blogg.se.... ajja
Igår var en fart fylld dag, jag var först hos Helen och hälsa på i ca 3½ timma, snacka om skönt, dom var i stugan och dom har staket runt, dock klarar ju Twiggy av att hoppa över men jag slapp hålla koll på Tila hela tiden plus att Helen har två vovvar med, Nemo och Sally och de är så skönt att alla vovvar kommer överrens :)
Sen bar de av mot Emma och Petra, sen blev jag även bjuden på midda där, sen bar de av mot stallet där vi bara titta till pojkarna sen åkte vi och fiska men ingen fiskelycka denna gång men vi passade även på att bada och de var inte så kallt :) Under alla denna tid hade Tila bara tagit väldigt korta powernapar så snacka om trött valp, jag måste ju berätta om att vi cyklade alltså till stallet och dit vi for för att fiska, Twiggy sprang breve och Tila åkte cykelkärra, de var inte allt för populärt men de funka. Sen belv de hema och jag somna ganska direkt efter 10 då jag hade varit ut med dom små :)

idag då, vakna vid 8, upp och göra sej klar sen bar de av till Emma, vi tog cyklarna och packa in barn och valp i cykelkärran och drog till danielsten där Petra fick bada medans vi njöt av lugnet i några timmar, sen bar de av hemåt för min del, jag la mej i sängen och sov nästan 2 timmar, skönt var de kan jag lova sen var de middagstid sen stallet och sista men inte minst, bada med vovvarna och jag bada med, Tila fick dock vara i bilen medans hon badar ju inte och kan säga att hon inte var nöjd hon satt och skrek hela tiden men hon måste lära sej att man inte alltid få vara med :)

Lite bilder efter dagens utfykter :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0