Spårning :)

Har varit ute och kört lite spår med Twiggy, denna gång skulle hon hitta mej och jag kan inte vara annat än stolt över hon.
Hon är så grymt duktig, första gången jag försvann så hitta hon mej men efter att ha sett mej var jag inte allt för intressant, dom andra gångerna så ville hon inte gå i från mej efter att hon hittat mej, tror de beror på att första gången var jag inte nog svår att hitta. Hon kräver lite utmaning min tjeja, men kan inte vara annat än stolt <3
Tila fick "spåra" mej med, men lite lättare varianter, hon såg mej hela tiden plus att jag ropa på hon så de blev mera inkallning än spår men nu kanske hon är trött en stund :) Hon var duktig hon med såklart <3

Twiggy kan verkligen de här med att arbeta med nosen, synd bara att jag är så dålig på det men jag försöker och jag MÅSTE bli duktigare på att låta Twiggy arbeta med hon mår ju så bra av det sen är de ju så lätt med för min del.
Jag skulle säga att Twiggys favvo arbeta är att spåra, man kan riktigt se hur hon älskar att spåra och ger 110% hela tiden. :D



Nu blir de vila en stund, har varit i gång sen 7 i morse bye så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0