Hundarna

Bra och dåligt :)
Vi börjar med att berätta Twiggys "dåliga" sidor, boffar lite titt som tätt, har blivit mera vaktig sen Tila kom in i bilden så mera boffande, gör i bland utfall i kopplet, drar mkt i kopplet, (mitt fel jag vet) och inkallningen är inte 100 men betydligt bättre nu än tidigare.
Nu hennes bra sidor, Twiggy sticker aldrig i från mej, endå de skulle komma en hare far hon bara en bit sen kommer hon fort tillbaka till mej, hon har alltid koll på vars jag är, hon kan lätt koppla av i olika miljöer, hon hälsar inte på alla som vi går förbi.
De är de jag kan komma på nu. Finns säkert en massa mer som jag inte tänker på.

Nu till Tila, Tila har börjar boffa hon med, alltså med boffa så varnar dom bara, de är inge riktigt skall, hon gör allt som Twiggy gör, de är lite roligt Twiggy sprätter ju med bena i bland då hon kissar för att förstärka sin doft/revir, Tila har börjar göra samma sak. Men jag är ändå sjukt nöjd över båda min vovvar, efter en vecka så hade Tila lärt sej att man måste sitta och titta matte i ögonen och vänta på de där konstiga ordet som hon inte förstår (varsegod) men med lite kroppsspråk från min sida fattar hon. Jag tror att de gick så fort för att Twiggy måste ju göra så varje gång, se och lär, stor nackdel är bara att dom tar ju även dom dåliga sidorna som man helst skulle slippa på sin nästa hund.

Nu håller vi på att träna kommadot stanna och att slapnna av i olika miljöer, man behöver inte vara in action hela tiden och de går väl sådär, hon är lite skällig från början då hon inte får som hon vill men Tila ger sej efter en stund och tur att Twiggy vet hur man kopplar av borta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0