Fart fylld dag :)

Nu har jag ju faktiskt lite intressant att skriva om eller vad man ska kalla det :p
Morgonen började med att jag gick till Emma med hundarna sen vid lunch tog vi bara med Tila och drog på burtäsk markanden där vi gick omkring några timmar sen väl hemma så skulle jag andas lite innan Sofia skulle komma och under tiden så börjar Twiggy skälla och springer ner sen blev det tyst så jag tänkte att hon la sej nere för de händer och då jag väl kommer ner för Sofia var strax här så ser jag att ytter dörren står öppen så jag börja kolla om pappa kommit hem men icket, de är så att dörren inte alltid går igen som den ska så Twiggy hade bara behövt trycka lite med nosen för att få upp den, men hon var då duktig och hade bara lagt sej på bron och "sola" :p
Men sen kom då Sofia och vi pratade på lite och gick en sväng med vovvarna innan de var daxs för mej att fara in till stan och ta en tur med några i från wp-gänget. Blev ensam tid med Twiggy, alltså utan Tila, Tila var hemma med pappa under tiden :)

Tila fick åka lite vagn på marknaden för hon blev lite trött i bena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0