De drar ihop sej...

Nu börjar tiden dra ihop sej, i morgon åker jag till ånäset och på söndag åker jag till syrran i lugnvik och spänderar två nätter sen på tisdag morgon börjar den allvarliga resan till Åmål :D
Varför åka på semester då man kan flytta dit men trivs? :) hehe
Idag så spänderar jag dagen med att packa de allra sista sen i morgon packas bilen, släpen är redan full så jag hoppas vi får med allt bara, sen har jag kanske lägenhet på G med :D
Fetnice:D
Jag börjar vara mer och mer nervös nu, skit alltså flytta 100mil bara så där, nog för att ja bott där tidigare och lärde känna många goa människor :) men ändå, packa och dra utan jobb, utan lägenhet, nu har ju jag tak över huvudet så de går ju bra, tack och lov finns de en dåre som släpper in mej och mina galna hundar med öppna armar, tack Caro <3
 
Jag har nog inte riktigt fortsått att de är sant än och de kommer jag nog inte göra heller fören jag verkligen är där :)
Nej nu blir de fortsätta med packningen och städningen så jag får någon fritid i dag dock har ja ingen aning om vad jag ska hitta på då ja är klar :p hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0