Babbel :p

Hade världens mysko dröm i natt, tror mitt liv ska bli jobbigt en period nu ett tag, oftast brukar jag drömma kneppa drömmar då men vi håller tummarna att de blir bra. Om 3 veckor är bilen och släpen packade och flyttlaset börjar rulla mot Åmål :D
I natt så dela jag kudde med Tila och Twiggy såg till att hålla mina fötter varma, de är så mysigt med vovvar, synd bara att Tila inte ville flytta sej så jag försökte knuffa undan hon, att ha hennes andredräkt rakt i näsan var inte trevligt :p
Idag blir de en relativt lugn dag, ska väl försöka plockan undan igen, de går så fort så har man dragit fram jätte mkt saker utan att hängt med att plocka undan dom så blir lite plock här hemma sen får jag se vad som händer :)
Får se om jag fixar valpvakt och tar en lång sväng med den stora de skulle verkligen behövas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0