1 vecka!

Nu sitter jag här och inser hut mkr jag har hunnit boka upp mej i veckan, pust, ingen ro och rast men vill ju hinna med allt innan jag åker :)
De är precis en vecka kvar innan jag åker idag :D Helt awesome!
Veckan är full av äventyr, de är full rulle hela dagar, fredag är än så länge rätt ledig, den är bokad på "hemma" dag och göra allt klart annars är de full fart hela dagar/kvällar hela veckan.
Idag har varit en bra dag, slösade lite pengar men har fått igen allt, jag har sålt mera grejer från loppisen, skönt att känna att de inte ekar i plånboken plus att jag kanske har lägenhet på G i Åmål :D
Det som kan göra dagen bättre är om jag får ett jobb med så vore livet helt underbart men som sagt dagen har varit awesome ändå :)
Nu blir de ta de lugnt innan stallet och kanske bad med Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0